Header Ads

Trend 'Unmanned Store' di China Bakal Mengubah Sistem Perniagaan Di Malaysia

Sejak 5 tahun lepas, kita telah disajikan dengan pelbagai berita yang memaparkan teknologi autonomi untuk kereta tanpa pemandu yang diterajui oleh syarikat gergasi berpangkalan di Amerika Syarikat, Tesla. Kini, kita akan selangkah ke hadapan melalui teknologi ‘unmanned store’ yang bermaksud kedai yang beroperasi tanpa sebarang pekerja.

Teknologi ini telah mendapat perhatian daripada syarikat gergasi dunia seperti Amazon melalui Amazon Go dan Alibaba melalui Tao Café


Restoren yang menggunakan konsep 'unmanned store' oleh Alibaba

Konsep 'unmanned store' juga diperkenalkan oleh Amazon melalui Amazon Go


Kini, Malaysia telah menerima teknologi ‘unmanned store’ dan salah satunya ditawarkan melalui syarikat Irispay yang telah membuka ‘E-Concept Store’ mereke sendiri di SS15 Subang Jaya. ‘E-Concept Store’ mereka menyediakan pelbagai jenis vending machine yang menyediakan pelbagai makanan dan minuman dari pelbagai negara seperti Korea Selatan, Jepun, China, Taiwan dan Malaysia. Pengguna hanya perlu memuat turun aplikasi Irispay pada telefon pintar untuk menggunakan vending machine dan mereka boleh membuat pembayaran secara online.



Irispay E-Concept Store yang terletak di SS15 Subang Jaya


Lebih menarik, Irispay juga menawarkan peluang perniaagan kepada mereka yang berminat untuk mengendalikan ‘unmanned store’ yang mampu menjana pendapatan yang lumayan. Dengan pakej bermula daripada RM5000, anda mampu memperolehi pulangan lebih RM20,000 melalui konsep perniagaan ‘unmanned store’.

Kelebihan yang ditawarkan melalui konsep perniagaan ini adalah anda mampu menjana pendapatan yang maksimum tanpa perlu membayar gaji pekerja untuk menguruskan perniagaan anda. Anda juga dapat menikmati jaminan pulangan setiap bulan selama 5 tahun.  

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai konsep ‘unmanned store’ dan pakej yang ditawarkan oleh Irispay, anda boleh menyertai perkongsian peluang perniagaan Irispay E-Concept Store di MTree Hotel Puchong pada 4hb April 2018. Penyertaan adalah percuma. DAFTAR DI SINI:  https://goo.gl/forms/YP3XeDoj0RCInovN2






No comments:

Powered by Blogger.