Header Ads

Gandakan Pulangan Sewa Anda Melalui AIRBNB




Wonderlist Property dengan kerjasama M101 Skywheel dan Widebed Sdn. Bhd. telah mengadakan satu workshop hartanah berkenaan Airbnb di M101 Skywheel Sales Gallery, Kuala Lumpur pada 5 November 2017.

Workshop hartanah kali ini memfokuskan tentang bagaimana untuk mengandakan pulangan sewa kediaman anda melalui Airbnb. Airbnb mempunyai 60 juta pelanggan di 34,000 bandar di seluruh dunia. Melalui data ini, ianya jelas satu platform yang baik untuk anda menggunakan kediaman anda sebagai satu punca pendapatan melalui sewa jangka pendek.


Workshop anjuran Wonderlist Property merupakan satu platform terbaik untuk pemaju hartanah, ejen dan pembeli berkongsi perkembangan hartanah terbaru.



Untuk pengetahuan anda, Kuala Lumpur juga telah dipilih sebagai 10 bandar terbaik dunia ekspatriat bagi tahun 2017 yang telah dinilai oleh InterNations, sebuah rangkaian informasi global.

Oleh itu, anda perlu merebut peluang ini dengan secepat mungkin dengan menyenaraikan kediaman anda di dalam platform Airbnb kerana ianya mampu memberi pulangan yang lumayan di era digital ini. 


SEKIRANYA ANDA BERMINAT UNTUK MENYERTAI WORKSHOP HARTANAH YANG DI ANJURKAN OLEH WONDERLIST PROPERTY, ANDA BOLEH IKUTI MEDIA SOSIAL KAMI DI FACEBOOKINSTAGRAM DAN JUGA TWITTER UNTUK MENGETAHUI PERKEMBANGAN TERBARU.



No comments:

Powered by Blogger.